REKLAMACJE

Zanim odeślesz wadliwy produkt, wyślij reklamację drogą mailową. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.

Obuwie posiada gwarancję  producenta. Reklamacji podlegają wyłącznie usterki powstałe bez winy nabywcy. W przesyłce reklamacyjnej musi znajdować się paragon oraz towar kompletny, czysty, bez zabrudzeń.Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są rękojmią wynikającą z aktualnych przepisów prawa.

Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz odstąpienia od umowy, otrzymany wraz z przesyłką krótko opisując powód reklamacji, co przyspieszy proces jej rozpatrzenia. 

Dołącz do paczki PARAGON wraz z formularzem zwrotu ----> FORMULARZ ZWROTU

Odeślij wadliwy produkt wraz z formularzem na adres:

Butdam  
ul. Widłków 19
42-200 Czestochowa
tel. 695659345


Polecamy odesłać produkt najtańszą dostępną przesyłką pocztową ekonomiczną. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki.

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Reklamacji nie podlega:
- obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu)
- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy)
- naturalne zużywania się obuwia (np. zużycie fleków) 
- ozdoby, zamki

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.